Utah Wildlife Forum banner

Todd Black

170 views 3 replies 4 participants last post by  Tallelkchaser  
#1 ·
Droevig nieuws: https://www.legacy.com/us/obituaries/name/todd-black-obituary?id=59459186

Ik heb vele uren gedebatteerd over wildkwesties met Todd. Ik kan me geen enkele activiteit bedenken die voor mij ooit leerzamer was. Todd had aanzienlijke "boekenkennis", maar zijn ware inzicht kwam voort uit zijn persoonlijke ervaringen en observaties. Als gevolg daarvan had hij enkele unieke, maar wetenschappelijk valide perspectieven die vaak managementdiscussies ten goede beĂŻnvloedden.

Mogen zijn familie en geliefden vrede vinden.

#4 · (Edited)
Tot mijn spijt hoorde ik eind vorige week van zijn overlijden. Als kind was ik altijd vol ontzag voor de beelden die ze beneden aan de San Juan vastlegden en luisterde ik graag naar zijn verhalen. Tijdens mijn studie hielp ik daar en in het Logan-gebied met andere jachten en het jagen op sage grouse voor onderzoek.

Op een keer waren we wat takken aan het snoeien aan een boom om betere schietbanen te creëren. Ik had een tak die ik naar beneden moest gooien en was bang dat deze zijn truck zou raken. Hij zei dat het wel goed zou komen... Zoals het lot wilde, ving het uiteinde van die tak een andere tak en boorde zich in het voorste kwartpaneel van zijn truck, waardoor er een flinke deuk achterbleef. Ik voel me daar tot op de dag van vandaag nog steeds slecht over, maar hij ging er verrassend goed mee om.

Hij bood me veel geweldige kansen om eropuit te gaan en van het buitenleven te genieten, waar ik dankbaar voor ben.

Rust zacht Broeder!